آخرین نرخ ها در بازار موبایل

به گزارش مجله سرگرمی، با شروع هفته جاری ریزش قیمت ها تنها در بازار موبایل های آمریکایی ادامه پیدا کرد اما امروز شرایط بازار جور دیگر است و ریزش و افزایش قیمت ها مخصوص برند خاصی نیست و نوسانات قیمت در همه انواع موبایل دیده می گردد.

آخرین نرخ ها در بازار موبایل

با شروع هفته جاری ریزش قیمت ها تنها در بازار موبایل های آمریکایی ادامه پیدا کرد اما امروز شرایط بازار جور دیگر است و ریزش و افزایش قیمت ها مخصوص برند خاصی نیست و نوسانات قیمت در همه انواع موبایل دیده می گردد.

امروز نیز قیمت انواع موبایل های برند آیفون مانند روز گذشته ریزشی بوده است به گونه ای که آیفون 11 پرومکس وارد کانال 43 میلیون تومانی شد اما در این بین که بیشتر گوشی های همراه این برند فرایند ریزشی داشتند قیمت آیفون 11 طی چند روز اخیر بر روی 29 میلیون و 785 هزار تومان ثابت مانده است.

سایر برندهای موجود در بازار فرایند خاصی را در پیش نگرفته اند به عنوان مثال در حالی که قیمت گوشی آ51 سامسونگ با کاهش نزدیک به 90 هزار تومانی به قیمت 8 میلیون و 279 هزار تومان رسیده است مدل آ31 این کمپانی از 6 میلیون و 840 هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت 6 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.

سایر گوشی های این برند نیز نوسانات قیمتی شدیدی را طی 24 ساعت گذشته تجربه می نمایند به گونه ای که قیمت آ11 سامسونگ از 4 میلیون و 299 هزار تومان در روز گذشته امروز به 4 میلیون و 320 هزار تومان رسیده است و افزایش قیمت داشته است و در این بین قیمت سامسونگ زد فلیپ طی چند روز اخیر بر روی 29 میلیون و 950 هزار تومان ثابت مانده است.

فرایند قیمت ها در بین انواع گوشی های همراه شیائومی که این روزها یکی از برندهای محبوب در بازار است نیز به همین شکل است به گونه ای که قیمت شیائومی رد می نوت 8 پرو از 7 میلیون و 400 هزار تومان در روز گذشته امروز به 7 میلیون و 279 هزار تومان رسیده است در این بین شیائومی رد می نوت 9 اس اما افزایش قیمت 100 هزار تومانی را طی 24 ساعت اخیر تجربه نموده است و در حال حاضر به قیمت 7 میلیون و 199 هزار تومان رسیده است.

قیمت روز گوشی های همراه در جدول زیر آمده است:

منبع: خبرآنلاین

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117109

به "آخرین نرخ ها در بازار موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین نرخ ها در بازار موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید