اختصاص 10 میلیارد تومان به درمانگاه شهید فهمیده ملارد

به گزارش مجله سرگرمی، فرماندار ملارد از اختصاص 10 میلیارد تومان جهت تکمیل درمانگاه شهید فهمیده شهرستان ملارد خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد تومان به درمانگاه شهید فهمیده ملارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سجاد برنجی گفت: با موافقت استاندار محترم تهران و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران و شبکه بهداشت و درمان ملارد جهت تکمیل درمانگاه شهید فهمیده شهرستان ملارد 10 میلیارد تومان اختصاص داده شد.

وی ادامه داد: درمانگاه شهید فهمیده شهرستان ملارد با پیشرفت 90 درصدی و کاربرد درمانی و آزمایشگاهی قابلیت برپایی 100 تختخواب را دارد و امیدواریم با تزریق این اعتبار خوب در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری و خدمات رسانی این مجموعه بهداشتی و درمانی به شهروندان خوب شهرستان ملارد باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد شرح داد: این اعتبار به زودی و با نظارت مدیریت شبکه بهداشت و درمان ملارد به درمانگاه شهید فهمیده تزریق می شود.

برنجی یاد آور شد: جهت پیشگیری و مبارزه با کرونا، شهرستان ملارد اولین شهرستانی بود که بحث ارسال پیام صوتی به صورت تلفنی برای اطلاع رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد و به سبب مؤثر بودن این اقدام سایر شهرستان نیز با الگو دریافت از ملارد این اقدام را انجام دادند.

وی گفت: ادارات خدمات رسان با موضوع و هماهنگی شهرداری ملارد اقدامات خوبی جهت پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را در برنامه های خود داشته و امیدواریم با همکاری مردم خوب شهرستان شاهد عبور از این شرایط را باشیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.ir: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80851

به "اختصاص 10 میلیارد تومان به درمانگاه شهید فهمیده ملارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 10 میلیارد تومان به درمانگاه شهید فهمیده ملارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید