علی اکبرزاده: 6فیلم نامه آماده با چهره های سینمایی داریم که درحال تامین بودجه اش هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - مهدی علی اکبرزاده صبح امروز (یکشنبه، 11 مهر) در نشست خبری هفته ملی کودک، از استقبال کانون برای همکاری با چهره های شناخته شده سینمایی خبر داد.

علی اکبرزاده: 6فیلم نامه آماده با چهره های سینمایی داریم که درحال تامین بودجه اش هستیم

علی اکبرزاده در پاسخ به پانا درباره برنامه های کانون برای ادامه همکاری با چهره های شناخته شده حوزه سینما گفت: کانون پرورش فکری عنوانش با سینماگران مطرح تلفیق دارد. در گذشته بسیاری از کسانی که در حوزه سینما چهره شده اند کودکی و نوجوانی و کار خود را از کانون آغاز کرده اند. خوشبختانه در زمینه فیلم هفته ای نیست که در جشنواره ها امتیاز نداشته باشند و در طول سال هفته ای نیست که کانون در جشنواره داخلی یا خارجی حضور نداشته باشد.

وی در زمینه تولید فیلم ها در کانون گفت: یکی از فعالیت های شصت گانه کانون، سینماست که بخش های مختلفی دارد. اکنون شش فیلم نامه آماده است که درحال تامین بودجه آن هستیم. افرادی مانند فروزش، عرب، حسن دوست، بیژن میرباقری حضور دارند و در کانون برنامه شش سال آینده مان را بسته ایم.

وی اضافه نمود: در حوزه انیمیشن هم تمام جوان های خلاق حضور دارند 21عنوان فیلم تولید می کنند و فیلم بچه زرنگ در جشنواره فجر رونمایی می شود.

علی اکبرزاده با اشاره به بازگشایی مدارس در روزهای پایانی هفته ملی کودک، گفت: مدارس در روزهای نخست ماه آبان کار خود را به صورت حضوری آغاز می کنند، یکی از مهمترین برنامه های مراکز کانون پذیرش بچه ها از مدارس است و آنها را با محیط خلاقیت و هنر آشنا می کنند.

وی اضافه نمود: در دو سال گذشته همکارانم کانون مجازی را راه اندازی کردند اما همه می دانیم هیچ یک از این برنامه ها و هیچ چیز جای حضور در کانون را نمی گیرد و بچه ها دوست دارند حضوری در کتابخانه ها و مراکز آموزشی باشند و مربیان را از نزدیک ببینند. این اتفاق از آغاز هفته کودک روی خواهد داد و پس از نزدیک به دو سال خانه نشینی بچه ها را به مراکز کانون می بریم.

مدیرعامل کانون با بیان این که کتابخانه مرجع کانون یکی از مهم ترین مراجع و دارای بیشترین منابع در حوزه کودک و نوجوان است و در هفته ملی کودک ساعت کار آنها تا بعد از ظهر افزایش پیدا خواهد کرد و علاقه مندان می توانند در ساعات بیشتری از این مجموعه استفاده کنند. پیش از این اعتراضی وجود داشت که در ساعت غیراداری امکان مراجعه وجود ندارد و فرصت استفاده منابع از دست می رود که با این کار این مشکل برطرف خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت دسترسی به محصولات کانون، برای بچه ها و نوجوانان سراسر کشور، گفت: برخی فروشگاه های ارسال به دیگر شهرها را انجام می دهند اما در سال های گذشته فروشگاه های ما کاهش پیدا کرده بود. در هفته ملی کودک، در هر شهر یک فروشگاه بزرگ کانون کار خود را آغاز می کند و دیجی کانون، پس از هفته ملی کودک آغاز به کار خواهد کرد که همه محصولات کانون را در اختیار مخاطبان در سراسر کشور قرار می دهد. همکاران گروه فناوری، در حال توسعه این برنامه هستند و هر کودک و نوجوان که محصول کانون را بخواهد، می تواند آن را تهیه کند.

علی اکبرزاده با بیان این که همه بچه ها و نوجوانان ایرانی توانایی این را دارند که رشادت نشان بدهند، اضافه نمود: امسال هفته کودک با یاد و خاطره علی لندی برگزار خواهد شد و به خود می بالیم که چنین بچه های داریم که در عرصه امدادی هم خود را نشان خواهند داد. ما در این هفته به دیدار خانواده این شهید خواهیم رفت و از تندیس این نوجوان در یکی از مراکز کانون در خوزستان رونمایی خواهیم کرد.

وی گفت: یکی از برنامه های مهم کانون که با آن شناخته می شود، تهیه و تولید اسباب بازی است و شورای نظارت بر اسباب بازی با کانون ارتباط نزدیک دارد. این شورا و مرکز سازندگی ما، بررسی طرح های جشنواره ایده آزاد اسباب بازی را آغاز کرده و جلسات مهمی را برگزار کرده ایم, این هفته، از طرح های برگزیده رویداد ایده آزاد رونمایی خواهیم کرد.

علی اکبرزاده از تخفیف 25 درصدی برای تهیه محصولات کانون خبر داد و اضافه نمود: با وجود این که آغاز به کار دیجی کانون را در نظر گرفته ایم، سایت فروش کانون بر جای خود باقی است و در طول هفته کودک با 25 درصد تخفیف در دسترس است.

وی اجرای نمایش در فضای باز و نمایش 7 فیلم و پخش آنلاین آثار سینمایی و پویانمایی کانون که جوایز بین المللی گرفته اند، در پرتال کانون را از دیگر برنامه های این نهاد فرهنگی اظهار داشت.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.ir: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 160591

به "علی اکبرزاده: 6فیلم نامه آماده با چهره های سینمایی داریم که درحال تامین بودجه اش هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی اکبرزاده: 6فیلم نامه آماده با چهره های سینمایی داریم که درحال تامین بودجه اش هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید