مارگارت آتوود برای تأثیر بر رشد صنعت رسانه تجلیل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، آموزشگاه سینما و تلویزیون کانادا اظهار داشت مارگارت آتوود با دریافت یکی از جوایز اسکرین کانادا 2018 تجلیل می گردد.

مارگارت آتوود برای تأثیر بر رشد صنعت رسانه تجلیل می گردد

نویسنده داستان ندیمه جایزه تجلیل هیات کارگردان های آموزشگاه را برای مشارکت فوق العاده اش در رشد صنعت رسانه کانادا دریافت می نماید.

بت جانسون مدیر عامل این آموزشگاه اعلام نمود: آثار درخشان و غیرقابل جایگزین این نویسنده نه تنها در کانادا، که در سراسر دنیا شناخته شده است و هر یک از آنها نشان دهنده تنوع و افتخار صنعت فرهنگی کاناداست. آموزشگاه مفتخر است که به این وسیله می تواند از دهه ها کوشش و مشارکت مهم و تاثیرگذار ایشان که فراتر از مرزها، استانداردی جدید خلق نموده و الهام بخش نسل های آینده کانادایی نیز خواهد بود، تجلیل کند.

در امسال سریال داستان ندیمه که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته مارگارت آتوود ساخته شد پیروز به کسب جایزه امی 2017 شد.

این اثر که با عنوان سرگذشت ندیمه به فارسی ترجمه شده رُمانی پادآرمانی است که سال 1985 منتشر شد. این رمان در ژانر علمی تخیلی جا می گیرد، هرچند خود نویسنده، با این که کتابش برنده جایزه آرتور سی کلارک که مخصوص کتاب های علمی تخیلی است شده، با این نظر موافق نیست.

مراسم اهدای جوایز اسکرین کانادا در تورنتو و 11 مارس 2018 برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.ir: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54327

به "مارگارت آتوود برای تأثیر بر رشد صنعت رسانه تجلیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارگارت آتوود برای تأثیر بر رشد صنعت رسانه تجلیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید