مالاگای اسپانیا، شهری عالی برای سفرهای زمستانی و بهاره

به گزارش مجله سرگرمی، مالاگای اسپانیا

ناحیه آندولسی اسپانیا یا مالاگای اسپانیا و خطوط ساحلی گرم و دلچسب آن، یکی از بهترین مقاصد سفرهای زمستانی و بهاره است. سواحل مشهوری همانند کوستا دل سول (Costa del Sol) مکان مناسبی برای استراحت و برطرف خستگی در کنار ساحل و آب است. همچنین اگر عاشق شهرهای پر توریست و شلوغ هستید سویل بهترین مکان برای شما خواهد بود. با این حال بیشتر مسافرانی که به این ناحیه از اسپانیا سفر می نمایند به طور ناخودآگاه به سمت مالاگای اسپانیا کشیده می شوند. مالاگا پایتخت آندولسی و شهری که زمانی در گذشته های دور تنها بندری ترانزیتی در کنار دریا بود و مکانی بود که نقاش معروف پابلو پیکاسو در آن به دنیا آمد. با مجله خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر با مالاگای اسپانیا آشنا شده و هدایت برای سفر به این شهر ساحلی کوچک اما خونگرم و دلچسب داشته باشید.

مالاگای اسپانیا، شهری عالی برای سفرهای زمستانی و بهاره

معرفی رستوران های معروف و عالی مالاگای اسپانیا

  • کافه La Terrazza

بسیار خب، پس از دیدن جاذبه های تاریخی، قلعه ها و خرابه های باستانی مالاگای اسپانیا خسته شده اید و به دنبال مکانی برای برطرف خستگی هستید. در این صورت تنها کافیست که خود را به پشت بام هاستل آلکازابا پریمیوم (Alcazaba Premium Hostel) در نزدیکی جاذبه ها و خرابه های مالاگا برسانید. بر بالای این هاستل کافه ای بی نظیر واقع شده است. می توانید از آن بالا خرابه ها و نمایی بی نظیر از شهر را در روبرویتان داشته باشید و همزمان در زیر سایه بان های آن سفارش غذا دهید. از اینجا حتی کلیسای جامع شهر نیز قابل رویت است. به شما پیشنهاد می کنیم که میز خود را در کناره بام انتخاب کنید و تا هنگام غروب خورشید برای تماشای منظره پیش رو صبر کنید.

  • رستوران و کافه ATICO

از دیگر کافه ها و رستوران هایی که بر روی پشت بام های هتل هایی معروف مالاگای اسپانیا خیلی به نام است، رستوران و کافه ATICO بر پشت بام هتل ای سی مالاگا پالاسیو (the AC Malaga Palacio Hotel) است. با نشستن در پشت بام این هتل و میزهای این رستوران می توانید همزمان با خوردن غذا از نماهای پیش رویتان لذت ببرید. منظره ای از سواحل دوردست با بندر مالاگای اسپانیا که به خوبی دیده می شود و کل شهر را خواهید داشت. رمانتیک ترین و بهترین شب خود را در این رستوران می توانید بسازید. می توانید از بهترین نماهای مالاگا دیدن کنید.

  • مرکادو مرکد | Mercado Merced

همانطور که سالن های غذا و رستوران های متنوع در سرتاسر جهان پخش شدند و تبدیل به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری جهان شدند، مالاگای اسپانیا نیز از این قائله دور نماند. در این شهر نیز می توانید رستوران های عالی همانند مرکادو مرسد را برای سفارش غذا پیدا کنید. این رستوران دقیقا در میدان مرکد (Plaza Merced) واقع شده و تبدیل به مکانی ایده آل برای تمام ذائقه ها شده است. در این رستوران می توانید انواع غذاها را همانند انواع گوشت های گریل شده و استیکی تا بشقاب هایی پر از پنیر و غذاهای گیاهی را می توانید در این رستوران سفارش دهید. تمام بشقاب های غذا در رستوران مرکادو مرکد بسیار خوش سلیقه تزئین شده اند. نوش جانتان!

  • رستوران Taberna Cofrade Las Merchanas

تاپاس های این رستوران آنقدر خوشمزه هستند که شاید بشقاب را هم با آن بخورید. انواع ژامبون ها و گوشت های تیکه شده به همراه انواع تاپاس ها و روستاها در این رستوران سرو می شوند. در عین حالی که سفارش غذایتان آماده می شود، به نماهای داخلی بی نظیر این رستوران دقت کنید. از نماهای کاب زیبا تا کاشی کاری های کف و دیوارها همگی می توانند مدت ها شما را سرگرم نگه دارند. این رستوران از مکان های شاخص مالاگای اسپانیا بوده که به خاطر چهره های هنری مسیحی، پرتره ها و صلیب های خاص اش مشهور بوده و همانند یک موزه یا گالری برای مهمانانش است. سفارش و خوردن غذا به خاطر محیط خاصی که دارد بسیار بیشتر از آنچه که فکرش را می کنید طول می کشد.

  • رستوران Cerveceria Los Gatos

اگر به دنبال صحبت و کفتگو با مردم بامزه مالاگای اسپانیا هستید، رستوران Cerveceria Los Gatos را به شما پیشنهاد می دهیم. این رستوران بیشتر پاتوق جوانان، دانشجویان و مردم محلی است. بسیاری از مردم محلی برای یک لیوان نوشیدنی بیشتر با یکدیگر مسابقات مچ اندازی راه می اندازند. این رستوران در میدان یونسیبی (Plaza Uncibay) قرار گرفته و غذاهایی همچون انواع میگوها با سس سیر و غذای خوشمزه دیگری با انواع سالادها را سرو می نماید. قیمت های دانشجویی این رستوران نیز بسیار مناسب است.

معرفی چند هتل در مالاگا اسپانیا

در این شهر هتل ها و مراکز اقامتی بسیاری وجود دارند که می توانید هر کدام را بسته به سلیقه و بودجه خودتان انتخاب کنید. با این وجود در این مطلب دو هتل عالی را به شما معرفی می کنیم. موقعیت های این هتل ها عالی است و می توانید در محله های آن به دنبال هتل های بیشتری بشد.

  • هتل ای سی پلاسیو | AC Palacio Hotel

یکی از بزرگترین مراکز اقامتی و هتل ها در مرکز شهر مالاگای اسپانیا این هتل است. ساختمان این هتل، یکی از قدیمی ترین ساختمان ها و هتل های مالاگا بوده که بعدها توسط گروه هتل های ماریوت خریداری شد و به خوبی مرمت شد. هم اکنون در این هتل مرمت شده و بسیار زیبا 214 اتاق برای رزرو وجود دارد. تمام اتاق ها با نماها و دکوراسیونی براق و مدرن طراحی شده اند و بیشتر اتاق های آن، پنجره هایی رو به سواحل ماسه ای مالاگای اسپانیا دارند. بالکن های بزرگ هر اتاق از نمای بیرونی معین است.

  • هتل دولسه دریمز مالاگا | Dulce Dreams Malaga

اگر کمی در بودجه بندی سفر خود به مشکل برخورده اید یا به دنبال هتل های ارزان مالاگا اسپانیا هستید به شما هتل دولسه دریمز مالاگا را پیشنهاد می دهیم. این هتل بوتیک کوچک اتاق هایی با هزینه رزرو و اجاره کم داشته و به سادگی با تم های الهام گرفته شده از غذاها و دسرهای شیرینی همانند کاپ کیک ها و پای سیب تزئین شده اند. برخی از اتاق ها دارای حمام مشترک هستند. در حالی که برخی دیگر حمام اختصاصی، بالکن و سوئیتی مجزا دارند. صبحانه های ساده ای که در کافه این هتل سرو می شوند را حتما سفارش دهید. این صبحانه ها توسط مردم مهربان این شهر و با مواد غذایی ارگانیک و سالم پخته می شوند.

جاذبه های دیدنی مالاگا

  • آلکازابا | Alcazaba

به بالای تپه ها بروید و از میان دیواره های قلعه و کاخ موریش (Moorish palace and fort) رو به شهر بایستید. می توانید از درون این بنای مربوط به قرن یازدهمی گذر کنید. از میان سنگرها و دژهای آلکازابا عبور کنید. در میان باغ های کلاسیک و فواره های آن بنشینید و عکس بگیرید. معماری سنتی اسلامی در این بنا تحسین شما را بر می انگیزد.

  • کاستیلو د گیبرالفارو | Castillo de Gibralfaro

کمی بالاتر از آلکازابا کاستیلو قرار گرفته است. این قسمت از شهر مالاگای اسپانیا تاریخش به حدود قرن دهم میلادی بر می شود. هر چند که ساختار اولیه آن در نهایت در قرن چهاردهم تکمیل شد. در این جاذبه گردشگری مالاگا اسپانیا می توانید یک فانوس دریایی و سربازخانه های نظامی را تماشا کنید. در امتداد جاده ها و کوره راه های درون طبیعت این ناحیه قدم بزنید و مناظری شگفت انگیز از خطوط ساحلی کوستا دل سول و شهر مالاگا را در زیر پای خود خواهید داشت.

  • مرکز پومپیدو | Pompidou Centre

برای عاشقان هنر یک پیشنهاد عالی در این شهر داریم. مکانی همانند پوپمیدوی پاریس را در مالاگای اسپانیا هم می توانید پیدا کنید. در بندر مالاگا و درون ساختمانی مکعبی و رنگارنگ مرکز نمایشگاهی پومپیدو قرار گرفته است. در این نمایشگاه حدود 80 اثر نمایشگاهی دائمی با دو الی سه نمایشگاه چرخشی وجود داشته و علاقه مندان به هنر را به خود جذب می نماید. در این نمایشگاه آثار بی نظیری از هنرمندانی همانند فریدا کالو، رنه مارگریت و فرانسیس بیکن وجود دارد.

  • موزه کارمن تیسن | Carmen Thyssen Museum

مجموعه هنری تیسن که در این موزه واقع شده است و به معرض نمایش گذاشته شده اند، بسیار بی نظیر و منحصر به فرد هستند. این مجموعه ها در حقیقت ادامه مجموعه ای است که در موزه مربوط به این خانواده در مادرید برپا شده است. بیشتر اشیا این موزه مربوط به مراسمات ازدواج این خانواده و کلکسیون شخصی این فرد است که در موزه کارمن تیسن به نمایش گذاشته شده است. کارهای نمایش داده شده در این مجموعه بیشتر بر روی کارهای هنری مخصوصا نقاشی های آندولسی در قرن نوزدهم تاکید داشته و بنای موزه نیز با سبک باروک و مربوط به قرن شانزدهم است.

  • موزه پیکاسو | Picasso Museum

یکی از جاذبه های مالاگای اسپانیا ادعایی است که بابت تولد پابلو پیکاسو دارد. هواداران این هنرمند در این شهر می توانند بیش از 200 اثر از این هنرمند را در موزه پیکاسو ببینند. مکانی که موزه در آن برپا شده اند، در حقیقت ویلایی مربوط به قرن شانزدهم بوده که بعدها تبدیل به محل تولد پیکاسو نیز می شود. آثاری که در این موزه نمایش درآمده است را در هیچ کجای جهان نمی توانید ببینید. به عنوان مثال تابلو زنی در جایگاه راحتی تنها در این موزه قابل رویت است.

منبع: travelchannel.com

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.ir: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: الی گشت
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32870

به "مالاگای اسپانیا، شهری عالی برای سفرهای زمستانی و بهاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالاگای اسپانیا، شهری عالی برای سفرهای زمستانی و بهاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید