مرادمند: باید بیشتر کوشش کنیم تا به آرزوی مان برسیم، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

به گزارش مجله سرگرمی، محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: در 25 هفته گذشته نتایج خوبی گرفتیم و برای اینکه به آرزویمان برسیم باید در پنج بازی پایانی بیشتر کوشش کنیم.

مرادمند: باید بیشتر کوشش کنیم تا به آرزوی مان برسیم، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

محمدحسین مرادمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم پدیده در فاصله پنج هفته مانده به خاتمه مسابقات لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما خوب است و بازی به بازی جلو می رویم. البته یکی از مسائل ما به زمین تمرین و مسائل سخت افزاری مربوط می شد که دردسرساز بود، ولی خدا را شکر مسائل رو به بهبود است. ما در 25 هفته گذشته نتایج خوبی گرفتیم و حالا باید بیشتر کوشش کنیم تا به آرزوی مان برسیم. امیدوارم در خاتمه لیگ سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم تا طرفداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نسبت به قهرمانی پدیده ناامید شده است، تأکید کرد: خیر، من نامید نیستم و معتقدم که برای قهرمان شدن هم شانس داریم. پرسپولیس بازی های سختی دارد و مطمئناً مدعیان در این هفته های باقیمانده امتیاز از دست خواهند داد، ولی مسئله مهم این است که ما نتایج خوبی بگیریم و کم امتیاز از دست بدهیم. امیدوارم در خاتمه فصل اتفاقی رخ دهد که جواب محبت طرفداران را بدهیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده با اشاره به بازی تیمش مقابل نساجی که در قائمشهر برگزار خواهد شد، مطرح کرد: بازی با نساجی هم جزو بازی های سخت ماست. آنها در زمین خودشان از حمایت طرفداران بهره می برند و سخت امتیاز از دست می دهند. از طرفی بازی روی چمن مصنوعی کار ما را سخت تر می نماید، ولی کوشش می کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

مرادمند در رابطه با اینکه سال جاری کدام تیم مدعی اول قهرمانی است، اعلام نمود: شرایط جدول نشان می دهد که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. آنها تیم خوبی دارند و با تجربه قهرمانی های سال های قبل به مصاف حریفان می روند. البته در فوتبال ایران معمولاً تیم های پرسپولیس و استقلال نسبت به دیگر تیم ها از جهات مختلف مورد حمایت قرار می گیرند و به همین خاطر یک گام از دیگر حریفان جلو هستند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.ir: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19651

به "مرادمند: باید بیشتر کوشش کنیم تا به آرزوی مان برسیم، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادمند: باید بیشتر کوشش کنیم تا به آرزوی مان برسیم، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید