پرسپولیس دنبال انتقام تنها شکست فصل

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20:55 شنبه میزبان آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال در استادیوم آزادی تهران است.

پرسپولیس دنبال انتقام تنها شکست فصل

سرخپوشان مرکز در حالی به مصاف شاگردان علیرضا منصوریان می فرایند که با 55 امتیاز همچنان در صدر جدول حضور دارند. تساوی پرسپولیس مقابل فولاد و سپاهان با پیکان تهران در هفته گذشته سبب شد تا اختلاف دو تیم مدعی قهرمانی همچنان روی عدد 2 باقی بماند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی برای تداوم صدرنشینی خود از میهمان اراکی پذیرایی خواهند کرد که در ملاقات رفت مقابل این تیم شکست خوردند. تنها باخت پرسپولیس در لیگ برتر در اراک رقم خورد که هدایتش را رسول خطیبی بر عهده داشت اما با رفتن او از جمع آلومینیومی ها علیرضا منصوریان به این باشگاه رفت و توانست نتایج خوبی را هم با آنها بگیرد.

پرسپولیس برای انتقام با شاگردان علیمنصور بازی خواهد نمود تا بتواند ضمن پاک کردن خاطره تلخ خود از اراک به صدرنشینی اش در لیگ برتر و نزدیک شدن به پنجمین قهرمانی متوالی این رقابت ها نزدیک تر گردد.

سرخپوشان که در بازی رفت به علت نداشتن سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان از قلب دفاع آسیب خورده و دو گل دریافت کردند در ملاقات روز شنبه عناصر دفاعی خود را کامل در اختیار دارند اما در خط حمله با نبود عیسی آل کثیر و مصدومیت جزئی شهریار مغانلو باید چاره ای برای گلزنی پیدا نمایند.

پرسپولیس تنها تیمی است که یک باخت در فصل جاری تا کنون کسب نموده و می تواند با شکست آلومینیوم در تهران، تلخی ملاقات رفت را جبران کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

namasho.ir: نماشو: طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150451

به "پرسپولیس دنبال انتقام تنها شکست فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس دنبال انتقام تنها شکست فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید